Unikatowe długopisy reklamowe z logo

​Reklama dźwignią handlu. To znane od wielu lat hasło jest jak najbardziej prawdziwe. Na szczęście obecnie jest wiele możliwości do promowania swojej działalności. Jednym ze sprawdzonych i efektywnych pomysłów są długopisy reklamowe, na które warto zwrócić uwagę.

Dlaczego akurat długopisy reklamowe – czyli krótko o ich zaletach

Praktyczność, estetyka, atrakcyjne ceny. Już same te trzy czynniki przemawiają na ich korzyść. Nie są one też gadżetami, które odstawia się na półkę i o nich zapomina. Służyć mogą w pracy, w szkole czy w domu. Notowanie różnych informacji to przecież codzienność. Równie dobrze do tego celu nadają się unikatowe długopisy reklamowe z logo i warto rozważyć wręczenie ich w ramach podarunku. Dzięki temu oprócz swojego tradycyjnego zastosowania posłużą także jako skuteczna reklama.

Długopisy reklamowe – rewelacyjne połączenie strony wizualnej z promocją

Wspomniana wcześniej estetyka też odgrywa dużą rolę. W zależności od potrzeb można zdecydować się na długopisy plastikowe, metalowe czy coraz częściej spotykane ekologiczne lub typu Touch Pen. Mimo swojej różnorodności wszystkie rodzaje cechuje istotny atut – doskonale nadają się do umieszczenia na nich grafiki z logo firmy, klubu, organizacji itp. Jak na swoje niewielkie rozmiary zawierają sporo przestrzeni reklamowej do wykorzystania. Dochodzi to tego bogaty wybór kolorystyczny – od jedno do wielobarwnych. Stwarza to wiele możliwości do promocji w zależności od charakteru prowadzonej działalności. Reklamując poważny biznes, dobrze sprawdzą się długopisy w bardziej stonowanych kolorach. Jeśli to samo robi się w przypadku np. klubu piłki nożnej, to sam ten fakt aż prosi się o wykorzystanie kolorowych długopisów i grafik. Wszystko oczywiście zależy od indywidualnych preferencji.

Długopisy reklamowe – gadżety w przyjaznych cenach

Nie można również zapomnieć o cenie. Jej przystępność sprawia, że można posiadać unikatowe długopisy reklamowe z logo, nie ponosząc przy tym wielkich kosztów. To właśnie ten czynnik powoduje, że są tak popularne i chętnie wybierane przez firmy i osoby prowadzącą różnorodną działalność. Mała rzecz a cieszy. To stwierdzenie idealnie tutaj pasuje.

Długopisy reklamowe a zwykłe – jakie są różnice między nimi?

Pod względem zastosowania ich do pisania może wielkich różnic nie ma. Tyle że jak to w wielu sytuacjach bywa, zawsze jest jakieś „ale” – tak jest w przypadku unikatowych długopisów reklamowych z logo. Stawiając na nie, stawia się na oryginalność. Przede wszystkim prezentują się one o wiele lepiej od zwykłych. Odpowiada za to unikalna grafika, która czyni każdy długopis wyjątkowym. Skutecznie wywiązują się też ze swojego głównego zadania – promocji. Rozdając je jako prezenty, utrwala się nazwę firmy i profil jej działalności. Osoby obdarowane nimi widząc każdego dnia logo, z łatwością zapamiętają od kogo je dostały i jaką działalnością zajmuje się dany biznes, klub czy organizacja. To nic innego jak budowanie świadomości marki.

Wybranie długopisów na źródło reklamy jest trafionym pomysłem. To efektywne rozwiązanie niepociągające za sobą wielkich kosztów. Nie bez znaczenia jest przy tym fakt, że są najczęściej wybieranym gadżetem służącym do promocji. To mówi samo za siebie. Skoro tak jest, oznacza to, że w tej roli sprawdzają się znakomicie.

Artykuł partnera

Autor

Redakcja

4up.pl

Komentarze (0)
Zostaw komentarz