Redakcja
4up.pl
Szukasz sposobu na oszczędności? Wypróbuj Versum – oprogramowania do zarządzania gabinetami kosmetycznymi i salonami fryzjerskimi, które daje dostęp m.in. do inteligentnego terminarza, szczegółowych raportów i kampanii promocyjnych. Oto 5 prostych sposobów, jak wykorzystać Versum do tego, aby zyskać więcej czasu i zoptymalizować wydatki.
W branży kosmetycznej zdarzają się okresy wyższego i niższego zapotrzebowania na usługi. Właściciele salonów fryzjerskich nieustannie muszą planować, ilu pracowników oraz jakie ilości kosmetyków będą potrzebne w salonie w najbliższym miesiącu. Jeśli szacunki będą złe łatwo stracić usługobiorców (w przypadku zbyt dużego ruchu) lub pieniądze (gdy zamówienia będą zbyt duże, a fryzjerzy nie będą mieli klientów). W prowadzeniu rzetelnych prognoz pomogą raporty generowane przez Versum. Dzięki nim łatwo można ocenić, jak rozwija się działalność i podjąć dobre decyzje, które będą opierały się na tym, co działo się w poprzednich miesiącach.
Korzystając z oprogramowania do zarządzania salonem fryzjerskim, możesz zrezygnować z papierowego terminarza. Wpisanie wizyty do Versum to zaledwie chwilka. Software ułatwia także szybkie zarządzanie stanami magazynowymi, planowanie pracy fryzjerów czy stałą kontrolę nad zawartością kasy. To naprawdę wygodne rozwiązanie.
Zmorą gabinetów kosmetycznych są klienci, którzy nie przychodzą na wizytę w umówionym terminie. Z Versum możesz znacznie zredukować ich liczbę. Wszystko dzięki temu, że oprogramowanie pozwala na wysyłanie przypomnień o zbliżającej się wizycie. Generowane są one automatycznie na 24 godziny przed umówionym terminem (system może automatycznie pobierać datę i godzinę wizyty z terminarza) i dostarczane są w treści SMS-ów lub mailem. Takie rozwiązanie pozwala zmniejszyć liczbę zapominalskich klientów nawet o 70%.
Czy kampanie SMS i e-mail marketingowe zawsze są kosztowne? Nie z Versum. Dzięki oprogramowaniu stworzenie wiadomości e-mail z atrakcyjną grafiką lub treści SMS-a to tylko chwila. Co więcej, przygotowany materiał można łatwo wysłać do wybranej grupy osób. Baza danych pozwala przefiltrować klientów z uwagi na płeć, wiek czy rodzaj preferowanych usług. To sprawia, że przekaz marketingowy staję się naprawdę efektywny.
Zarządzanie pracownikami zatrudnionymi w salonie fryzjerskim nie jest łatwe. Na ich wypłatę zwykle składa się kilka czynników – ilość wypracowanych godzin, liczba obsłużonych klientów oraz prowizje i napiwki. To dlatego ich rozliczenie często zajmuje bardzo dużo czasu. Z Versum jest ono o wiele prostsze, ponieważ można opierać się na szczegółowych raportach generowanych przez system. Wystarczy spojrzeć na dane i na ich podstawie rozliczyć należność.
Sprawdź nas na versum.pl !
Materiał zewnętrzny
4up.pl
Portal z pasji do pozyskiwania wiedzy
Wielotematyczny zakres serwisu ułatwi codzienne życie
Żyj pełnią życia
E-mail: lifestyle@4up.pl