Redakcja
4up.pl
Dobra ekspozycja jest kluczowym elementem, by dobrze zareklamować nasze wyroby lub firmę. Stojaki z plexi doskonale się do tego nadadzą.
Wyspy sklepowe to jedna z wielu opcji reklamy produktów, jednak jej zastosowanie jest trochę inne niż np. stojaków z plexi. Dobrze dobrana wyspa sklepowa może stać się idealnym przykładem, jak z braku przestrzeni zrobić mini sklep lub punkt obsługi. Dzięki różnym kształtom oraz ilości i obojętności półek, możemy zrobić z wyspy sklepowej pełnowymiarowy sklep i sprzedawać w niej dostępne na półkach towary. Bardzo często właścicielami wysp sklepowych są również różne firmy telekomunikacyjne, biura podroży czy banki, dzięki czemu nadają się również na punktu obsługi klienta.
Generalnie wyspy sklepowe przypominają zamknięty małymi drzwiczkami kwadrat, w którym jest dość miejsca, by mogła pracować jedna, czasem nawet dwie osoby. Dzięki swojej kompaktowości wyspy sklepowe (nazywane też handlowymi) są wstanie zastąpić normalny sklep, choć z o wiele mniejszym wyposażeniem.
Jeśli chodzi o stojaki z plexi, to są one częścią większej całości produktów marketingowych, gotowych by zareklamować nasz sklep bądź firmę. Dobry stojak z plexi doskonale sprawdzi się w połączeniu z literami przestrzennymi, szyldami czy tabliczkami informacyjnymi. Podobnie ma się sprawa z innymi materiałami (często ekologicznymi), które są wykonane z tektury, kartonu typu „plaster miodu” czy z płyty papierowej.
Warto wiedzieć, że poza stojakami z plexi możemy wyróżnić:
Do najczęściej używanych materiałów do produkcji stojaków (standów) należą:
Oraz tak zwany light board, stadur i dibond.
Dobra reklama może zdziałać cuda, szczególnie gdy nie jesteśmy jeszcze zbyt szeroko znani. Reklama wcale nie musi być warta kilkunastu tysięcy, by dała efekt – postawienie odpowiedniego stojaka z plexi lub wyspy sklepowej pełnej towarów, również może dać bardzo dobry efekt!
Artykuł partnera
4up.pl
Portal z pasji do pozyskiwania wiedzy
Wielotematyczny zakres serwisu ułatwi codzienne życie
Żyj pełnią życia
E-mail: lifestyle@4up.pl